1249723679_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Yritin toteuttaa sellaista ravikuvaa, jossa näkyy hevosen vauhti ja liikkeen suunta. Tämä on henkilökohtainen suosikkini muutamasta miinuksesta huolimatta.

Niin siinä kävi, että kesä oli ja meni. Tuntuu, ettei siitä jäänyt minulle oikein mitään käteen. Vastahan minä olin kautta avaamassa Kuopion äitienpäiväkisoissa! Onneksi kuitenkin kuvauskausi jatkuu pitkälle syksyyn aina lokakuun alkuun asti. Loma vain loppuu...

Eksyin ensimmäistä (ja luultavasti viimeistä) kertaa tänä kesänä raveihin Vieremälle. 7e ravilippu sattui sydämmeen, sillä enää en pääse junnuna ilmaiseksi sisään. Kyseiset ravit olivat suuret Ponsse-ajot, joissa juostiin mielenkiintoisia lähtöjä pelihevosilla. Kuvasaldoon olen ihan tyytyväinen - raveissa käy hyvin myös minun 55-200mm objektiivi joka on nopeampi ja toimivampi ratkaisu nykyisin monessa asiassa kuin 70-300mm.

Minä myös sain vihdoinkin minun a1-ajokortin. Isojen poikien tiet, here I come! Pitkään sitä yritettiin ja viimein se meni läpi! Sinne kyllä myös upposi minun elinikäiset säästöt uuteen kameraan... Mutta moottoripyörä on moottoripyörä.

Tänään lähtö Kajaanin koulukansallisiin, maanantaina Lapinlahdelle seuraestekisoihin... tästä se taas lähtee ;--)

1249723728_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Pikkukirman Gertrud